Neem contact met ons op

Adres
1337 Ekkersrijt Son, 5692 AJ Son

Openingstijden
Maandag-dinsdag: Gesloten!
Woensdag-donderdag-vrijdag: 9:00-17:00 uur
Zaterdag: 10:00-16:00 uur
Zondag: gesloten!

Wij werken op afspraak! Zo komt u niet voor een dichte deur te staan.

Telefoon
Marlies: 0031-615944936
Evelien: 0031-612360398

Email
info@stormdaktenten.nl

Recensies

Storm Daktenten
5.0
Gebaseerd op 5 beoordelingen
powered by Google
Yan TrouwenYan Trouwen
20:22 19 Apr 22
Gepassioneerde mensen en kwaliteit
Leuke enthousiaste mensen die super over hun product weten te vertellen...
Maarten vd HoogenMaarten vd Hoogen
08:18 31 Jan 21
Mooie spullen en professioneel
Ch? MCh? M
11:00 13 Jul 19
js_loader

Veel gestelde vragen

De verzendkosten zijn ?7,25 euro. Ook kun je het aangekochte product gratis komen ophalen op onze locatie.

Je kunt via de website met IDEAL en creditcard betalen (MOLLIE). Wanneer je het product op locatie komt ophalen kun je met pin of contant betalen.

De levertijd is een werkdag als het product voorradig is. Is het product niet voorradig dan hanteren wij een levertijd van 5 werkdagen. Wij nemen contact met je op als het product binnen is en verstuurd word.

Storm streeft naar tevreden klanten. Wij maken gebruik van kwalitatief hoogwaardige en duurzame materialen. Transparantie in productie en scherp in prijs. Wij controleren en monteren de daktent/trailertent handmatig. Toch kunnen ook onze tenten stuk gaan.

Storm bied 2 jaar garantie bij materiaal-, productie- en constructiefouten. Wij gaan hierbij uit van recreatief gebruik. Slijtage, oneindig gebruik, defecten aan ritsen en onzorgvuldige opslag vallen niet binnen onze garantievoorwaarden. Wel zoeken wij graag met u naar een passende oplossing.

Reparaties vinden plaats bij een door ons gecontroleerde tent en zeilmakerij. Als u een product ergens anders laat repareren kunnen wij de kwaliteit van de reparatie niet garanderen en daarmee vervalt de garantie. Ook als u een daktent 2e hands koopt kunt u ten alle tijden bij ons terecht. Zorg wel dat u in het bezit bent van het garantie bewijs.

Mocht het product niet naar wens zijn dan mag het (ongebruikt) retour gezonden worden. Als het product niet in juiste staat geleverd is zullen wij de retour kosten op ons nemen en u een ander product toesturen.

Stuur ons een e-mail. Ook als u het product bij ??n van onze dealers heeft gekocht kunt u rechtstreeks contact met ons opnemen. Plaats daarbij de volgende gegevens in de mail:

  • Naam, adres en woonplaats.
  • Ordernummer waarop het product besteld is.
  • Beschrijving van het defect en een aantal foto?s.
  • Bankrekeningnummer en tenaamstelling.

Stuur producten alleen retour als u van ons een RMA-nummer heeft ontvangen. Producten zonder dit nummer kunnen wij administratief niet verweken en worden daarom niet aangenomen.

Bekijk alle FAQ